Jueves

Riktigt fint väder ute idag, härligt! Men som vanligt kommer det väl antagligen slå om till eftermiddagen och bli mulet, kallt o blött igen.

Idag har jag två lektioner, engelska och filosofi. Jag börjar 10.30 o slutar 14.30, skönt de :)

Jag vill ha nya skor! Som det är nu har jag bara tunna, trasiga tygskor och varma vinterskor. Behöver ett par som är mittimellan, t.ex. ett par nike med lite högre skaft. Jag måste fan åka till Gävle, Hudik eller Sundsvall på lovet o kika lite. Vanlig shopping lockar sådär (hatar att gå runt i affärer och prova en massa = drygt o jobbigt) men skoshopping, det är grejer de! Älskar skor och blir alltid lika lycklig när jag kommer hem med ett nytt par. (Detta händer dock inte så ofta med tanke på min ekonomi.)

Nu ska jag käka frulle. Ha en bra dag folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0