Irriterande

På senare tid har det börjat stinka rök i mitt trapphus, det stinker så pass mycket att det luktar in i min lägenhet. Jag tycker fan att man kan ta sin cigg utomhus, för som det känns på lukten verkar det som om dom står inomhus å röker. Nyss när jag var ut i tvättstugan stank det rök även där + att det var en massa blöta, skitiga fotspår över hela golvet. Vafan, man ska väl städa efter sig när man varit där? Eller?!  Jävligt irriterande i alla fall!

Så märkte jag nyss att jag nog måste diska lite. Nån som vill komma hit o göra mig glad med en liten vänlig handling? :)


Kommentarer
Postat av: ISABELLphe.

okej :) jag har hört att det är många som ska ut på fredagen. just för att det är det här skottårstjossan... så vi får se :) lutar åt det iaf.

2008-02-27 @ 18:10:22
URL: http://isabellphe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0