I Bäcken Sitter Näcken

Onsdag, vilket betyder snart helg. Skönt! Ska nog åka hem i helgen, var ett tag sen sist. Tror att dom saknar mig :)

Jag har blivit helt förälskad i Prison Break, fan vilken bra serie! Jag har aldrig följt den, men i helgen så kollade jag och Henke på hela säsong 1 och 2, så nu är jag helt beroende, och inte blir det sämre av att Wentworth Miller är huvudperson heller ;) Nu måste jag bara fixa säsong 3 också!

Jag skulle ha pluggat igår, men det gjorde jag ju såklart inte. Så därför måste jag spendera denna kväll med de istället, det blir till att först och främst skriva psykologin (först och främst, lär ju knappast ens skriva klart den..) skulle jag mot all förmodan skriva klart den och ha tid över får jag ta mig an lite annat skrot också. Fan va värdelöst..!

Nu ska jag inta soffläge ett tag innan matlagningen.

I bäcken sitter näcken o lurar alla små barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0