Derivator

Matteprov imorrn i matte C, känns inge vidare om jag ska vara ärlig. Ska till Carro ikväll o plugga lite och förhoppningsvis känns det bättre efter det. Men Carro kan väldigt mycket så jag hoppas att hon kan förklara en hel del för mig :)

Idag har det varit väldigt fint väder här, hoppas att det får fortsätta vara det! Man blir så deprimerad när man stiger upp på morgonen, kikar ut genom fönstret och ser att det är alldeles grått ute. Men med tanke på hur tiden bara rusar iväg så sitter vi snart där på bryggan och svalkar fötterna i sjön. Längtar!

Nä, nu ska jag plocka ihop lite och sen kila iväg till fröken Åkesson. Ha en bra kväll!


image42

Kommentarer
Postat av: ISABELLphe.

hata matematik! usch. mitt värsta ämne. :O

2008-02-28 @ 20:45:48
URL: http://isabellphe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0