Boring

Jag har så otroligt tråkigt. Alla har gått och lagt sig och här sitter jag, alldeles ensam. Det här går ju inte, måste nog lägga mig snart jag med! Funderar på att lägga mig o kika på ett Prison Break-avsnitt, så kan man sova gott sen ;) Hehe..

Idag har jag åkt runt o lämnat ut lite "cv:n", får se vart det leder. Måste ju slänga ut lite krokar o se om man får nåt napp! Som jag nämnt tidigare måste jag ha skaffat mig något slags jobb (eller veta att jag kommer ha ett i alla fall över sommarn') innan april. För har jag inget jobb då ska vi säga upp lägenheten, o det vill vi ju inte!

Apropå jobb, ska ju jobba imorrn. Jag gruvar mig, vill verkligen inte jobba där. Men som det känns nu blir det bara denna helg och inge mer. Men vem vet, det kanske inte är så farligt som jag föreställer mig. (Har ju faktiskt jobbat där förr så jag vet ju hur det är, men det kanske har förändrats?) Äsch, jag kan nog stå ut, i alla fall en helg :p (det är ju pengar, nog alldeles för lite, men ändå)

Jaja, nog om detta. Nu blir det sängen o Michael Scofield för min del ;)

GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det går bra med cvn :D

2008-02-22 @ 23:43:08
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Emy

ja , fastän han är Ca 100 år :P det är helwacko.
krams.

2008-02-23 @ 00:27:34
URL: http://www.cremoso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0