Black Leatherboots

Oh la la. Fick ett par svarta skinnstövlar av mannen hela dan, Hank The Tank, idag. Man tackar och bockar! Jag äger inga stövlar överhuvudtaget (förutom gummi- och skoterstövlarna då) så det känns skitkul att ha ett par nu:) Så kan man känna sig lite extra fin när man är ute på galej! Dom hade kostat 1500 :- men vi fick dom för 450 :- (ett jävla fynd alltså!) Jag kände mig som världens mest bortskämda snorvalp när vi gick därifrån, men sen bjöd jag på maten ikväll så då kändes det lite bättre :) Henke är grym, han är helt enkelt bäst!

These boots are made for walkin' ....

Kommentarer
Postat av: JOhanna

jag skulle också vilja ha ett par stövlar, fast mina vader är för feta så dom får inte plats i ett par stövlar:D

2008-02-14 @ 23:02:26
URL: http://pigge89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0