Snart slut på sista måndagen..

Sitter här på jobbet och har tråkigt, men nu är det inte alltför lång tid tills jag får gå hem :) Idag är vi bara sex pers här, de flesta är hemma och är sjuka eller så vabbar de. Så det är väldigt tyst och lugnt här idag!

Jag längtar verkligen till ledighet nu och ser även mycket fram emot den eventuella resa jag och Stina ska göra. Måste bara fixa vaccinationer nu, sen är det bara att dra iväg :) Mamma ska ta med mig till Sveg i mellandagarna och kirra det, kanon!

Nu ska jag försöka hitta nåt att göra här sedan är det bara drygt två timmar kvar innan jag får gå hem!

Kommentarer
Postat av: josefine

härligt att ut och resa! vart ska ni? allt bra annars? kram!

2008-12-15 @ 18:59:12
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: josefine

guuud vad underbart! några planer på vart/hur länge? australien var fantastiskt! härligt land och massa spännande upplevelser. kan verkligen rekommendera att åka dit. ta sydney, östkusten upp till cairns vid barriärrevet och sen in mot ayers rock. snygga surfkillar, varmt väder och billig öl! bra liv :)

2008-12-15 @ 21:51:58
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: josefine

Skönt att resa runt, och verkligen uppleva landet på riktigt. Har du varit i Thailand förut? I en månad var vi där. Reste runt i stort sett hela månaden och levde i våra ryggsäckar. Dök i barriärrevet, promenerade i regnskogen, levde campingliv i öknen vid ayers rock, klättrade på broar i sydney och sånt. Fast man jade kunnat vara där myyyycket längre. Ett halvår minst. Det får bli en annan gång. Först vill jag till indien!

2008-12-15 @ 22:20:52
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0