mätt

Jag är fortfarande mätt från julbordet. Käkade lite yoghurt och en apelsin nyss, bara för att. Ska ut på en promenad med Carro strax, skönt och välbehövligt :) Nu är det bara en och en halv dag kvar, sedan väntar ledighet. På fredag slutar vi 12, vilket passar utmärkt med tanke på att jag då får lite tid att packa o sånt tills jag ska åka ner till Lisa. Det är verkligen segt på jobbet nu, vi börjar bli klara med allt som ska vara klart innan jul så det finns inte så mycket att göra. Fast det är ganska skönt också :p

Nu måste jag dra på mig mysbrallorna innan Carro kommer. adíos!


Kommentarer
Postat av: ISABELLphe

men jag hittade till dig tillslut :D gick en omväg runt hela huset och virrade runt och svor... men sen fann jag din dörr. fungerade dom? jag provade dom aldrig i min mobil :)

2008-12-18 @ 00:06:40
URL: http://isabellphe.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej! Vilken fin blogg du har! Hoppas du mår bra!

/Susanne

2008-12-18 @ 14:44:55
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0