la bamba

It's a new day. Sitter på jobbet och längtar till förmiddagsfikat, känner att min hjärna behöver lite kaffe nu. Fick upp julgardinerna igår i alla fall, men så visade det sig att jag inte hade någon glödlampa till min julstjärna så den är inte uppe än. Ska kuta på Prix idag och köpa så kan jag sätta upp den ikväll. Lampan i hallen gick i söndags den med, så läre köpa en dit också. Hur som helst så blev det jättefint med gardinerna och jag känner mig nöjd :) Det var lite halvjobbigt att stryka dem bara, för det är nämligen så att jag inte har något strykbräde :p

Kring åtta-halv nio kom Rickard, Thomas och Fredrik på besök. Vi kollade på film och myste med glögg och pepparkakor. Alltid kul med sällskap :)

Nu blir det fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0