disco lies

Har ont i skallen, inte bra. Skulle egentligen ha behövt gå och lägga mig ett tag, men nej, då blir jag nog ännu mer död skulle jag tro. Har tagit en bamyl koffein, får se om det hjälper.

Ser fram emot ikväll, tror det kommer bli röj! Ser dock inte fram emot allt det här med att göra sig i ordning. Duscha, raka benen, sminka sig, fixa frippen. Jobbigt, men måste ju göras ;p

Idag har jag inte gjort så mycket. Tvättat, träffat Joel, kollat på film. Nu väntar jag på att allt ska torka, sen tänkte jag hoppa i duschen. Måste fixa nån mat också, men har ingen lust att laga ihop nåt när jag ska käka själv. Får nog blir nåt enkelt, typ nudlar eller varma koppen. Fast samtidigt, det kan vara en bra idé att käka nåt lite stadigare än det med tanke på vad magen kommer att fyllas med senare :p Vi får se vad det blir.




För att Elin ska bli ännu mer sugen :p


Kommentarer
Postat av: Elin

as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, as, du alltså.

2008-12-13 @ 15:52:29
URL: http://elinkristina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har inga planer förutom att börja plugga något till hösten.vet inte vad än...skulle vilja resa lite jag med, men det är så svårt att passa in med andra eftersom jag spelar bandy så vill jag inte åka då:D

2008-12-14 @ 23:01:25
URL: http://aannahoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0