random lista

Tagen från Annefrid.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Bl.a. jobbade heltid och tog studenten.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte någon nära vän, men en bekant.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
Sverige
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Äventyr.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
7 april.
8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag fick jobb, både i våras och nu i höst.
9. Största misstaget?
Att jag trott bra saker om folk, som sedan visat sig vara fel. (har x antal exempel..)   
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än vanligt :p
11. Bästa köpet?
Tror inte att jag köpt nå speciellt, skulle väl vara lite prylar till lägenheten då kanske.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mig själv.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
De fina vädret de där veckorna i somras och alla underbara stunder med folket :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Svårt, finns en massa. Från sommaren '08 har jag bl.a. going up the country, life is a highway och my medicine.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och..
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest och varit på äventyr :p
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet inte, festat kanske :p
18. Hur tillbringade du julen?
Med familj, släkt och vänner hemma hos oss i Kårböle. Med en massa mat, alkohol, lekar och skratt. Kanon helt enkelt :)
19. Blev du kär under 2008?
Nej.
20. Hur många one night stands?
Det är privat.
21. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives, Grey's Anatomy (som alltid!)
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar ingen.
23. Bästa boken du läste i år?
Den enda jag kommer ihåg är "det ska bli ett sant nöje att döda dig" skriven av Magdalena Graaf, så det får väl bli den då.
24. Största musikaliska upptäckten?
Finns flera men bl.a. Maximo Park.
25. Något du önskade dig och fick?
Hmm. Hälsingeringen som jag fick på studenten, sen har jag fått en massa annat som jag önskat mig också :)
26. Något du önskade dig men inte fick?
Vet inte, skulle vara en bil då kanske. Haha :p
27. Årets bästa film?
Sex and the city eller Apocalypto.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var i Snörbo o festa, vilket sög..
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut.
30. Vad fick dig att må bra?
Alla mina underbara vänner :)
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen.
32. Vem saknade du?
Henke.
33. De bästa nya människorna du träffade?
Annefrid, Isabell o alla flickorna på Delins :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0