the creme de la creme

Det snöar idag igen, vilket är trés bien!

Som jag skrev tidigare har jag bara två veckor kvar här på jobbet, så det här är alltså min näst sista måndag på "bygget". Känns skönt men samtidigt lite konstigt. Man har ju vant sig vid stället nu, så det blir lite knäppt att inte komma tillbaks hit nå mer sen. Men efter det här väntar andra äventyr, som kommer bli bra mycket roligare och mer händelserika :)

I morgon ska jag och mami på Slotte på nå musikgrejs som min broder är med i. Dom ska spela med sitt band sen är det väl antagligen en massa andra som ska uppträda också. Ska bli kul att se hur mycket dom har utvecklats, var ju ett tag sen jag såg dom sist. O nu när jag ändå kommer ihåg det: mamma, ta med dig toapapper till mig, så slipper jag köpa :p

Snart är det lunch, idag blir det choritzogryta m. créme fraiche. Gött!

Kommentarer
Postat av: Annefrid

ja vet inte riktigt.. jag är inte omöjlig ;) ska du ut?



va ska du göra när du slutat jobbet??

2008-12-08 @ 16:49:00
URL: http://annefrid.devote.se
Postat av: Annefrid

ok! ja som sagt, jag är inte ömöjlig ;)



ok.. hur har du råd me d ??

2008-12-08 @ 20:32:24
URL: http://annefrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0