täby, resa, julafton, juldagen..

Ja, då var det ett tag sen man skrev. Har ränt runt och inte suttit med en dator sen förra veckan, men nu tänkte jag passa på att skriva lite. Så vad har hänt sen sist? Åkte ju till Täby förra helgen, hade det jättetrevligt med Lisa! Vi gjorde inte så mycket utan tog det mest lugnt, käkade mat och umgicks. Kom hem till Ljusdal på måndan och åkte till Kårböle på tisdan. For sen till Karlstrand till Stina för lite rese-planering. Så nu har vi kommit igång och det känns kanon :) Som det ser ut nu åker vi till Thailand den 31 januari och kommer hem den 20 mars, härligt!

Julafton tillbringades på marmabyn med nästan hela konkarongen från Sveg och så farmor då såklart. Högen från pappas sida var inte här med tanke på att några är i Goa, nån är i Thailand och nån annan jobbade. Vi hade i alla fall en mysig och rolig julafton med en massa mat, dryck, lekar och spel. Kvällen avslutades med en tripp till kyrkan (?!), första och sista gången jag går på midnattsmässa. Vilket sömnpiller! Hur som helst så fick jag bland annat Sex and the city-boxen av familjen, vilket jag blev jätteglad över. Men det är skapligt beroendeframkallande, har redan kikat igenom några säsonger :)

Igår drog jag till Ljusdal, hade förfest hos mig med ett härligt gäng och sedan blev det stadt. Mycket folk och bra med röj, kanonkväll! Idag åkte jag hem till Kårböle igen där kvällen har varit väldigt lugn med tanke på att man känt sig lite sliten sen gårdagen..

Nu ska jag lägga mig i soffan med mitt kära sex and the city och sedan blir det sängen, för imorrn ska vi till Sveg och hälsa på alla mostrar, kusiner och så lilla morfar. Samma folk som vi firade jul med (de flesta av dem i alla fall) och samma folk som vi ska fira nyår med. Ojoj, känns som att det blir väldigt många svegare på kort tid :p

Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0