swing

Gårdagen i Sveg var bra, men låång. Idag har jag inte gjort så mycket, har dock åkt längdskidor på kårsjön (!). Otroligt vackert men grymt jobbigt. Saken blev inte bättre av att jag hade för stora pjäxor och för korta stavar. Menmen, gjorde i alla fall en rejäl runda och det kändes väldigt skönt och bra efteråt :)

I morgon bär det av till Sveg igen, herregud, man kan ju tro att jag gått och blivit besatt. Men det är nämligen så att jag ska få mina första vaccinations-sprutor inför Thailandsresan. Det blir en twinrix-spruta och en japansk encefalit-spruta. Innan det är färdigt kommer jag ha fått 6 sprutor samt druckit nån dos dukoral. Yey! I morgon ska jag även ringa och boka resan samt ringa till thaiembassy, försäkringsbolaget och banken. Efter i morgon kommer resan alltså vara spikad! Det känns otroligt roligt och bra!

Nu måste jag ta en dusch, sedan blir det kaffe och en film. Ciao folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0