sushi

Jag gick på Prix en sväng när jag kom hem från jobbet och då såg jag att de fanns sushi (är ju alltid slut annars). Hursomhelst så köpte jag, eftersom jag har tänkt göra det väldigt länge med tanke på att jag aldrig har käkat det förr (förutom när jag smakade en liten tugga av Fanny för flera år sen). Det var ju inte sådär jättegott direkt, så fick jag för mig att jag skulle bli sjuk av att käka de, haha :p Men jag fick då i mig nästan alltihop! Jag antar att riktig, färsk sushi är mycket godare så jag ska testa det innan jag bestämmer mig helt om jag tycker om det eller ej. Känner att jag måste ge det en chans, speciellt med tanke på att alla verkar älska skiten :p

Sen så köpte jag ju såklart fel slags glödlampa till stjärnjäveln, märkte att lampan var alldeles för stor när jag kom hem. Trök, då måste jag dit igen imorrn och köpa rätt sort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0