one down four to go

Fick skjuts hem från jobbet idag, riktigt skönt med tanke på att jag kom hem ungefär en halvtimme tidigare än vanligt. Kom hem, lagade mat, diskade och plockade ihop alla kläder som låg utspridda lite här och där. Fick sedan oväntat besök av la familia, dom hade varit till tandläkaren med brorsan för han hade så ont i munnen/käken efter att ha dragit en tand i fredags. Dom var här ett tag och drog sen vidare upp till skogarna. Kring sju kom Carro och drog med mig på en promenad, skönt att både få lite luft och att få prata av sig lite. Nu sitter jag bara här hemma, har nyss ätit en clementin och nu tänkte jag lägga mig framför tv:n ett tag innan det är dags att slänga sig i säng på riktigt.

Ha en bra kväll folket! G'natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0