lunes

Det här är sista måndan jag jobbar, efter den här veckan är jag arbetslös.

På onsdag ska vi äta jullunch med jobbet på Kramsta. I morse när vi kom hit såg vi även att det låg en massa paket under julgranen i entrén, hmm, undra vilka som ska få dem..? :) Har världens bästa chef, han är så bra, lättsam och rolig! Trivs verkligen med folket här, synd bara att själva arbetsuppgifterna inte är så roliga.. Men, man kan ju inte få allt :p

På fredag tänker jag åka ner till Täby till Lisa. Blir där tills på måndag, för den 23:de åker hon till Goa med sin papi och bror. Vi ska umgås, shoppa och ha det allmänt skitnice :) Ser fram emot det! Nu börjar jag även längta till jul, det kommer bli så bra!

Nu måste jag jobba lite till och sen är det fika.

Kommentarer
Postat av: Tovan

Åh vad trevligt att få lite uppskattning via presenter ;)

Ja men som du skrev så kände jag med, man måste ju se till sig själv först. Japp det blir att jag ska jobba i backen och sen har jag kontakt med ett annat ställe med som jag hoppas på så vi får se hur det blir. Det blir nog bra :) Men gud vad kul att kanske åka till thailand då! Blir ni där länge isf eller nån vecka bara?

2008-12-15 @ 13:50:27
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0