le weekend

Helgen bara rusade iväg, fan nu är det måndag igen. Lördagen blev kanon! Började hemma hos Elin, vi lagade mat och fixade till oss. Hängde där ett tag sedan drog vi till Joel och efter det Marcela. Blev tre förfester alltså :p Senare blev det utgång på Stadt. Helt ok drag, blev lite för mycket bara (tyckte inte det då, men det märktes igår..). Gårdagen tillbringade jag i soffan från att jag vaknade till att jag gick och la mig igen, bortsett från när jag var på Prix och handlade mat. Jäkla skitdag, men kände mig inte helt hundra så kunde liksom inte göra så mycket annat. Nu tänker jag vara lugn fram till jul, pallar inte med fler bakisdagar.

Nu ska jag jobba lite. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0