klag

Har haft ont i magen varje dag i säkert tre veckor nu, o det är på lite olika ställen så det är lite svårt för mig (mamma :p) att ställa en diagnos.. Har ju känt mig stressad så det kanske är magkatarr på G..? Har ont i ryggen också, på höger sida ungefär på mitten. Det gör svinont när jag tar ett djupt andetag (när jag till exempel ska till och nysa). Skumt. Fast det senare kanske beror på att jag sitter som en körv på jobbet (o på alla andra ställen), jag har en förmåga att inte sitta som folk :p

äsch, det går nog bort av sig själv till slut!

Förresten så snöar det :)

Kommentarer
Postat av: Annefrid

urinvägsinfektion?

2008-12-03 @ 09:10:29
URL: http://annefrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0