jullunch och lurar

Kom nyss tillbaks från jullunchen. Käkade i två timmar, o nu är man skapligt mätt kan jag lova! Skulle helst vilja gå och lägga mig nu och vila på maten, men det går ju inte :p

O vet ni, Isabell hittade mina lurar! yesyesyes! Jag trodde dom var gone forever, men så hittade hon dom :) så jäkla snällt av henne att gå och leta efter dom, tacktack!

Nu ska jag knäppa upp en knapp i jeansen åt min mage som behöver lite extra plats för tillfället, sedan blir det till att jobba lite.


Kommentarer
Postat av: ISABELLphe

haha varsågod! okej. men jag lägger dom i brevinkastet isåfall :D ska ner på ljusdal om en timme, och då åker jag ju alltid förbi ditt hus. men hittar jag inte din dörr tar jag hand om dom en stund till :)

2008-12-17 @ 14:13:52
URL: http://isabellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0