inte på jobbet

Försov mig i morse. Stressade upp, kände att jag hade ont i magen och i huvudet så då tänkte jag att jag lika gärna kunde stanna hemma och ringde och sjukanmälde mig. Nu känns det som att det var en bra idé, känner mig inte helt hundra och tror inte att jag hade presterat så bra på jobbet om jag hade dragit dit.

Nu har jag precis duschat och plockat ihop lite grejer här hemma. När jag bäddade sängen hittade jag en fet blodfläck på tapeten, fresh. Det måste vara från när Ante kom hit mitt i natten på dex-helgen och blodade ner hela sängen. Hur som helst så fick jag bort skiten, tur de :p

Dagen tänker jag spendera ensam framför tv:n. Tänkte eventuellt dra ner på köpingen och köpa lite grejer som jag behöver men som jag aldrig hinner köpa annars. Yes.

Ha en bra dag folket! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0