helvetesmornar

Stressade upp, lite för sent som alltid. Hoppade in i duschen, slängde i mig frukosten, drog på mig lite mascara, snabblåste håret, borstade tänderna. Sprang iväg klockan 07.27 (bussen går halv..). Försökte knäppa koftan, dra på mig jackan och stoppa mobilen i fickan samtidigt som jag småsprang nerför gatorna. O så händer de, jag tappar headsetet! Helvete, märkte det lite försent så jag hann fan inte vända och plocka upp det. Så nu ligger det där i snön, mellan mitt hus och korsningen ringvägen/tällegatan skulle jag tro. SKIT. Det som var så bra! Skitbra pluppar och så kunde man stoppa i aux-kabeln i det så man kunde lyssna i stereon. Så är det nån som inte har nåt att göra kan ni väl gå dit och leta upp det åt mig :p

Jag hann iaf till bussen, kom ner till hållplatsen samtidigt som bussen åkte in i rondellen. Så det var pretty close att jag missade den. Hur som helst så var busschauffören underbar och när jag stoppade i mitt värdekort sa han: "Jag drar inga pengar av dig" och log ett sånt där trevligt och varmt farfarsleende. Han visste nog att jag hade haft det jobbigt på morgonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0