finally friday

Så var det fredag igen :) SÅ SKÖNT! I morse höll jag på att somna på bussen flera gånger, är riktigt trött idag. Funderar på att ta en lur när jag kommer hem ikväll/eftermiddag. Fast samtidigt måste jag ner på köpingen och fixa lite grejer så jag hinner nog inte. Kvällen är helt planlös, pallar inte laga middag idag så jag vill ut och käka. Nån som vill haka? Pizza eller vad som helst, inget fancy dock ;p haha.

Imorrn blir det krogen, är tänkt så i alla fall. Känner mig riktigt taggad för att dra ut och svänga mina lurviga och skaka lite rumpa (o dricka drinkar såklart ;p). Känns som det kommer bli en bra helg!

Nä, back to work. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0