das helg

Har inte skrivit på några dagar nu.. Har varken haft tid och lust, men tänkte passa på att skriva lite nu när jag ändå bara sitter på jobbet i telefonkö :p Helgen var kanon och lite extra lång (var ju ledig i fredags).

Började helgen med att åka till Birsta för lite (mycket) shopping. Var först en sväng på Ikea, käkade frukost och gick runt och kikade på lite grejer. Köpte bland annat två puffar/fotpallar som matchar min soffa, de var både snygga och faktiskt riktigt sköna att sitta på. Sedan gick vi vidare till Birsta City där vi sprang runt som galningar resten av dagen. Jag köpte, hör och häpna, en klänning (!) för 800 spänn. Den var svart/lila, hade halterneck och var mucho bueno. Jag äger sedan tidigare ingen klänning (ja, förutom klänningen jag har på mig här till vänster då), så jag tyckte att jag kunde slänga ut lite pengar på en. Dock kommer jag nog inte att använda den mer än en gång med tanke på att jag inte trivs så bra i klänning, menmen :p Jag köpte även ett par ankelboots (jäkligt läckra), ett par svarta jeans, en t-shirt, lite underkläder och även lite julklappar :) Sedan följde jag med upp till skogarna där jag träffade Lisa (kusinen), vi spenderade kvällen i soffan framför en film (som jag förövrigt fick på affären där jag köpte klänningen). Det var en mycket bra dag!

På lördagen drog jag och Lisa ner till Ljusdal. Vi började kvällen med att gå och käka pizza tillsammans med Thomas (som vi åkte ned med, han var chaufför åt sin fader) och min bror som hade följt med som sällskap. Efter ett tag slöt även Ante och Joel upp. Sedan drog vi hem till mig, förfestade och drog sedan vidare till krogen. Det blev både Järnvägs och Stadt för min del och jag hade en väldigt bra kväll! Träffade många bra, härliga människor och det var helt enkelt ett jäkla drag! Hade en underbar helg (om man bortser från gårdagen då mr. baksmälla hälsade på :p). Så, tack alla sköningar som gjorde helgen grym :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0