clementin

Sitter hemma i bunkern och gör ingenting. När jag kom hem från jobbet sprang jag direkt på Prix och köpte glödlampor (rätt sort denna gång) och så råkade jag köpa en liter knäckglass också :) Tänkte att det kan vara bra att ha på lut, eller nåt :p När jag kom hem väntade ett berg med disk som jag tog mig an och så lagade jag även världens godaste middag, wok med nudlar och kräftstjärtar. Hade även i en påse wok-kryddblandning, lite sambal oelek, sweet chilisås o lite créme fraiche. Hot och gott som bara den :) Det blev mycket mat, vilket är kanon eftersom jag då fick ihop några matlådor också!

Har fixat julstjärnan nu också så nu är det fint och juligt i mitt köks/vardagsrumsfönster, starkt jobbat!

Ikväll har jag även snackat lite med Stina, vi ska träffas när hon kommer hem nästa gång och snacka ihop oss riktigt inför den eventuella resan vi ska göra. Hoppas verkligen vi kommer iväg :)

Nu ska jag lägga mig i soffan med lite glass och invänta älskade Grey's. Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0