äntligen fredag!

Snart bara en och en halv timme kvar, sen är det helg! I couldn't be happier :) Synd bara att la familia inte orkade stanna kvar i Ljusdal o vänta på mig tills jag slutar jobbar. Det får bli bussen helt enkelt, men ska lägga in massa grym music i mobilen så går det nog bra :) Funderar på om jag ska springa på Prix sen o köpa nå gött tills ikväll, plus eventuellt hyra nån film på Statoil att ta med upp till skogarna. Vi får se.

Idag följde jag med några kollegor på lunchen bort till Outlet X för att kika lite. Finns ju rätt mycket där, en massa märkesjeans till exempel. Men jag orkade inte kolla så mycket, men kommer nog åka dit igen nångång och köpa mig ett par brallor :)

Nu ska jag fortsätta jobba lite.. Ha en bra helg folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0