åhh!

Ibland får man bara lust att vrida nacken av vissa. Sjuka, patetiska, små, obetydliga hycklare till människor. Galna människor som inte är galna på ett bra, roligt sätt, utan bara är galna (psychovarning) och beter sig som jag vet inte vad... Som är så sjuka i huvudet och kanske har någon diagnos (bipolär, manodepressiv, schizofren..?). Ja, jag vet inte. Men nåt jävla fel måste det ju vara på de som verkar tycka om att ligga på dagisnivå och plaska runt. Omoget är vad det är! Jag får spunk på dessa människor och jag försöker att inte bli irriterad och förbannad för jag vill inte sjunka till samma nivå, det är inte min cup of tea. Men nu känner jag att jag måste få ur mig lite!

Jaja, det är väl så att vissa aldrig växer uppLägg ner skiten och get a life..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0