move it

Var ute med jobbet och käkade i torsdags på Nore Camping o jäklar vilket drag det va :) Blev nog mer fest än middag där till slut och jag fick kanske i mig lite för mycket (tack för den baksmällan Stefan, haha), men det var i alla fall skitkul! Efter torsdagen fick jag nog av festande så helgen blev lugn. Spenderade fredagkvällen som chaufför och gårdagen med Ante och en massa film, riktigt skönt faktiskt! 

Nu är jag hemma i Kårböle hos päronen men ska åka ner till Ljusdal igen imorrnbitti. Hittade förresten en massa gamla bilder här på datorn och kom på att jag måste färga håret mörkt igen. Vad tycker ni? Visst vare fan bättre med mörkt hår? :)  






Kommentarer
Postat av: Marie

Jaa, det tycker jag absolut :) Läre skärpa till mig jag o dricka lite alkohol ;) Men det vore skitkul om vi kunde festa tillsammans. Elin får också vara med tycker jag. Haha.

2008-08-25 @ 15:48:40
Postat av: Marie

Yes. Partaj nästa :)

2008-08-25 @ 21:59:26
Postat av: Jyothi

Tycker du ska ha den färgen du har nu, det ser fräscht ut och så slipper du tänka på dåliga omen som utväxt och skit haha :P

2008-08-25 @ 23:18:18
URL: http://metrobloggen.se/jyothiswahn
Postat av: stefan

haha ja varsågod de va så lite så :)

2008-10-09 @ 12:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0