payday

Sådär, nu har äntligen lönen satts in på kontot och jag har kunnat betala min lilla hyra. Jag har inte fått nåt lönespec. den här månaden så jag visste inte hur mycket jag skulle få, men fick mindre än vad jag trodde. Jobbade ju mer i juli än i juni men fick ändå mindre pengar nu än sist, skumt. Jaja!

Imorrn bär de av ner till "city" igen, känns bra! Åker antagligen ner på kvällen så då kan jag sova hur länge jag vill imorrn, skönt :)  Blir nere i Ljusdal i alla fall resten av veckan, ska jobba torsdag och lördag (kanon!).

Nu tänker jag slänga mig i säng. Godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: Annefrid

haha nu tog du väl i lite :P det kommer antingen idag eller imorn (=

2008-08-27 @ 08:37:03
URL: http://www.annefrid.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0