out of my head

Nu har Krille åkt hem. Han måste tycka att livet i Ljusdal suger, för vi har inte gjort ett piss idag. Men kan vara skönt med sådana dagar också :) Kom att tänka på det idag att det är ju ungefär såna här dagar jag kommer ha jämt nu när jag är arbetslös. Hua, nej tack! Måste verkligen skaffa mig ett jobb, ska tamefan söka överallt. Som det känns nu skulle jag kunna jobba vart som helst och med vad som helst, bara jag får pengar. Tråkigt att det är pengarna som styr allt, vad mycket lättare allt vore om det inte var så!

Min kväll ser rätt planlös ut, ska eventuellt träffa Anders eller Anton. Äh, jag vet inte. Vi får se vad som händer. Men först ska jag då definitivt diska. Yes.

Kommentarer
Postat av: Marie

ICA-kort is the shit! :)

2008-08-19 @ 22:06:32
Postat av: Annefrid

shaa! läääget?? (=

2008-08-20 @ 15:46:39
URL: http://www.annefrid.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0