on the road again

Drog til Ljusdal i morse och åkte tillbaks till Kårböle ikväll. Undrar hur många gånger jag åkt vägen mellan Ljusdal-Kårböle under mitt liv? Kan varje meter av den sträckan som det känns, bara genom att kolla på skogen runt omkring vet jag precis vart jag är, haha.

Imorrn beger jag mig till Hede en sväng på nån slags rekryteringsträff angående säsongsjobb i fjällen. Kan bli intressant eller skitdrygt, we'll see. Pappa ska också med för han hade nå ärenden åt det där hållet han med plus att vi ska titta till en stuga som vi sålde förra året och hälsa på lite släkt. Så det blir en hel dag med pappsen i Härliga Härjedalen, röj.

Åker tillbaks till Ljusdal imorrnkväll eller på onsdag för på torsdag ska jag antagligen jobba, yes :)

Kommentarer
Postat av: Elin

haha jaa, man kan alla diken :b det är dom man känner igen sig bäst på :b hahah

2008-08-26 @ 00:13:01
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0