I hold the sky

Har jobbat idag o tjänat lite kosing, kanon! Hoppas på att jag får jobba mycket extra nu framöver :)

I morse när jag skulle cykla på jobbet visade det sig att jag inte hade nån luft i bakdäcket, och då menar jag ingen luft (däcket var helt platt). Men eftersom klockan var 10 i åtta skulle jag ju aldrig hinna i tid om jag gick, så därför försökte jag cykla ändå. Så där cyklade jag på fälgen, det lät så in i helvete och självklart mötte jag en massa folk. Inte gick det speciellt bra heller så jag var tvungen att hoppa av och gå istället. Piss. Men jag kom bara tre minuter försent :p Hur som helst så hade plutten till ventilen "ramlat av" (eller så hade nog nån elaking skruvat bort den), men jag hittade den här ute i källarn' när jag kom hem så nu har jag pumpat och satt tillbaks den :) Sicken tur att det bara var slut på luft och inte punktering som jag trodde från början!

Men tänk om man hade haft en bil ändå! Det är då det första jag ska köpa när jag får fast jobb nånstans (haha). Funderar faktiskt på att fråga brorsan om han vill köpa en bil tillsammans med mig, han har ju pengar och kan skruva och jag har körkort = perfa! Så kan ju han få ta över den när det är dags för han att skaffa körkort (om ca. tre år), sicken bra idé :)

Kommentarer
Postat av: Tovan

Japp de har dom men vi får väl se hur det går.. :)

2008-08-29 @ 16:31:09
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0