helgen

Har jobbat hela helgen och jobbar även imorrn. Va på järnvägs i fredags, tänkte inte gå ut egentligen men ändrade mig i sista sekund och de va tur för jag hade skitkul :p Igår jobbade jag till halv nio och sen gjorde jag inte så mycket mer, lekte lite me Lisa och Henke och sen kom även lite kårbölegrabbar hit. Sen blev jag väckt mitt i natten av en viss kusin som ville ha sovplats, blev skapligt irriterad men lära ju släppa in han :p Fick inte så mycket sömn inatt så de va rätt tungt att kliva upp i morse för att dra på jobbet.

Ikväll har jag tänkt städa lägenheten för det behövs verkligen! Tur att man bor litet så de går fort :p Annars händer det väl inte så mycket ikväll, blir nog väldigt lugnt. Börjar klockan sju imorrnbitti så måste i säng tidigt.

Nu ska jag dega ett tag och sen ta tag i matlagning och städning. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0