fucking monday

Min första vecka som arbetslös har börjat. Halleluja va bra det känns, inte. Ska i alla fall sätta igång med jobbsökandet idag och fortsätta med sånt hela veckan. Det är en jäkla tur att jag har lön nu i augusti och sen i september, annars vettefan vad jag hade gjort.

Idag åker jag ner till Ljusdal och sen ikväll kommer även brorsan ner, vi ska gå på bio och se The Dark Knight. Förutom bio blir det nog också lite god mat och sen häng i läggan. Känns lite halvkul att broder ska ner och hälsa på mig, det är inget som brukar hända ofta direkt :p

Idag kommer även Anders hem igen, så honom ska jag lätt leka med i veckan. Kalas :)

Blir nog ett jäkla rännande mellan Ljusdal-Kårböle denna vecka igen (som vanligt). Men det är ju som det ska va, leva i en väska is the shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0