thank god it's saturday

Äntligen lördag! Ikväll blir det fest hos Carro som fyllde år i torsdags och sen blir det utgång :) Gratis inträde på stadt ikväll så det är ju kanon! Har sett fram emot ikväll hela veckan så det ska bli askalas :)

Idag har jag inte gjort mycket, Joel och Sara var här en sväng och sen har jag varit ner på köpingen för att komplettera lite till Carros present :p Skulle väl egentligen ha pluggat eftersom jag har så mycket just nu, men det får bli imorrn istället! Undra hur pigg jag kommer vara då.. ? :p Äh, de får bli som det blir!

Ha en underbar dag så syns vi inatt ute i vimlet ;)

Kommentarer
Postat av: Tovan

Ha så jättekul ute ikväll! Parta loss för mig med ;D

2008-04-19 @ 15:42:36
URL: http://tovvan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0