tanzania

Idag började Joel sin resa tillbaks hem till Sverige. Han har varit i Tanzania i tre månader för volontärarbete och ska nu alltså komma hem! På tisdag är han hemma igen och jag kunde inte vara gladare :) Har saknat han som bara den! Jag tror att han har hittat sin "grej" nu och att han kommer dra iväg snart igen, vilket är jättekul för han men tråkigare för mig :p

Imorrn är det måndag igen vilket inte känns så kul, men nu är det verkligen inte långt kvar tills skolan är över. 8 veckor, sen står jag där med mössa på huvudet och skriker för full hals. Vilken lycka!

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Vi kommer skrika så högt att alla som tittar på oss kommer tro att vi aldrig har gjort något annat Dahlström, jag längtar som faan nu! Nu ska jag vi klara det sista vi har kvar, och kul att Joel kommer hem till er :)

2008-04-06 @ 21:37:27
URL: http://bombasticisfantastic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0