sunday afternoon

Blev äntligen klar med filosofin igår, känns kanon :) Men, har en massa annat som också borde skrivas färdigt, typ nu. Ska nog tillbringa hela eftermiddan med plugg, tur att det inte är så jättefint väder så man kan sitta inne med gott samvete :p

Igår umgicks jag med Lisa, Markus o Rickard. Lisa fick övningsköra lite, det va kul o gick faktiskt bra! Sen ägnade vi kvällen åt guitar hero, tetris o alkoholhaltiga drycker. Helt okej kväll :)

Nu ska jag vara duktig o plugga lite. Ha en bra dag folks!

Kommentarer
Postat av: Marie

Kristin, du får fan inte lämna in den imöra. Jag mördar dig :p För jag har inte gjort nåt sen sist ;)

2008-04-27 @ 21:18:51
Postat av: josefine

duktiga du! man skulle ha pluggat snuskmatte hela dagen idag egentligen, men planen sprack.

jag vet inte varför, men så fort jag öppnar matte-boken kommer jag på minst tio gånger roligare saker att göra.

möblera om, vässa pennor, vattna blommor, lägga mattfransarna i ordning, hänga kläderna i garderoben i färgskalor.

:)

2008-04-27 @ 22:56:59
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0