rensning

Har städat ur min garderob nu här hemma hos päronen, vilket gick på en grisblink eftersom jag nästan inte har några kläder här. Vi ska ju byta rum allihop, så nu har jag lagt in mina kläder i brorsans garderober (som ska bli mina om en vecka). Har rensat lite i bland en massa gamla kort och kollegieblock också, ganska kul att sitta o tänka tillbaks! Hittade även breven som vi skrev till varann i klassen innan vi slutade nian, fan va jag saknar den tiden ibland! Så jävla bra klass o skola vi hade!

Nu ska jag plugga filosofi och sen kika på One Tree Hill.

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Även jag har rensat min garderob idag, söndagar är en bra dag och rensa på ! :)

2008-04-13 @ 18:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0