prommis

Kom nyss hem från en promenad med Elin runt kyrksjön, det var riktigt skönt! Vädret är ju så underbart :) Tydligen ska det bli dåligt väder nästa vecka så det gäller att ta vara på solen nu när den väl är framme!

Ikväll ska jag plugga och kika på tv (som vanligt med andra ord..) Nu är det bara en dag kvar och sen är det helg :) Ska åka hem imorrn med päronen och blir hemma hela helgen, känns skönt!

Jag sa till min kusin för några veckor sen att hon skulle ta och åka upp till mig den här helgen för att det skulle bli en massa fest, men som det ser ut nu så blir det nog rätt lugnt + att jag måste plugga. Så jag borde kanske ringa o säga att det kanske är bättre att åka upp en annan helg.. Fast det vore ju såklart jättekul om hon kom upp nu i helgen ändå :) Förövrigt ska hon bo med mig i min lägenhet v.19-21 för hon har skaffat sig APU här i Ljusdal, ska bli kul fast också rätt jobbigt :p vi får väl se hur det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0