ny vecka

Den här veckan kommer bli så grymt jobbig, har hur mycket som helst! Men har jag pluggat nåt ikväll? Nej. Får skärpa mig imorrn, tänkte sitta kvar på skolan efter jag slutat å plugga lite.

Helgen var kanon! Hade jättekul och trevligt hemma hos Carro och stadt var inte så dumt det heller. Fick lite ont i skallen på slutet, men annars så. Efter stadt drog jag hem till mig tillsammans med Rickard o några andra o lagade mat :) Trevligt värre :p Det blev sent och jag kom inte i säng förrän kring 6, så jag var lite sliten igår. Men det måste man få vara på söndagar :)

Har gått runt kyrksjön både igår och idag och det blir nog en sväng imorrn också, jag är så jävla duktig :p Vädret är ju så underbart så man kan ju inte låta bli :) Ska tydligen vara lika fint väder hela veckan, nu är våren här på riktigt som det känns! Lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0