lundi

Hej bloggen!
Åkte ner till Ljusdal i morse med bussen och som vanligt fungerade inte stopp-knappen. På nå vis funkar den aldrig för mig när jag åker ner till Ljusdal med den där bussen.  Men när jag skulle sträcka mig fram för att trycka på knappen framför hann en kille före mig, han såg att min knapp inte funkade så då tryckte han åt mig :) Jävligt snällt :) Det är såna där småsaker som gör en glad!

Skönt med en kort vecka, går ju bara till onsdag. Men, har prov både imorrn och på onsdag och även en inlämning tills på onsdag (som jag inte kommer bli klar med). Varför måste alla lärare vänta med det värsta tills på slutet? Har ju haft det rätt slappt hela året och helt plötsligt har man prov och inlämningar var och varannan dag. Kass planering, oh yes.

Nu ska jag laga mig lite mat, eller laga och laga, fick med mig matlåda hemifrån som jag ska käka ikväll :) Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0