kyrksjön

Är hemma nu efter en dag i skolan. Dagen har varit bra, har varit ute mycket i det underbara vädret med mina classmates, vi åkte till och med iväg och köpte mjukglass på lunchrasten, mumma :)

Ikväll blir det en runda runt kyrksjön, tvättning och även filosofipluggning (har tjatat om de i veckor nu, men nu är det nog sista gången eftersom det ska vara klart imorrn). Räknade ut idag att jag har gått 1.1 mil både i måndags och igår och det blir det även idag :) Har ungefär 2.5 km till skolan och dit går jag ju till och från varje dag så det blir 5 km och en promenad hemifrån mig, runt kyrksjön och sen tillbaks hem blir ungefär 6 km. Det är ju skitbra :) Så gick jag ju runt kyrkis i söndags också :p Ska fan gå runt kyrksjön varje dag nu när det är fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0