jeudi

Bokpratet på engelskan idag gick bra och provet i filosofi gick helt ok (tror jag). Hade problem med att definera och precisera ord, men det andra gick nog rätt bra som det kändes.

Ikväll tänkte jag försöka ta mig an lite uppgifter i svenskan som ska vara klar nästa vecka. Ska skriva tre olika texter (ca. en a4 var). Det vore ju en jäkla bedrift om jag skulle bli klar med det redan idag, jag som alltid väntar till dagen innan nåt ska vara inne (eller till och med efter det ska ha varit inlämnat).

Imorrn är det fredag och det känns helt underbart :) Funderar på om jag ska åka hem i helgen, de lutar åt de i alla fall! Hörde att det skulle komma upp lite folk så skulle det bli angling igen (nästan som långfreda en gång till alltså). Det vill man ju inte missa :)

Nu ska jag kika lite på repris av Grey's Anatomy, fast jag redan sett de avsnittet. Kan aldrig få nog av den serien :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0