högskolesök

Har haft högskolesök idag, sökte till 6 olika program. Har inte tänkt gå högskola än, men kan ju vara roligt att se om man kommer in och man kan ju alltid tacka nej :) Har inte den blekaste vad jag vill läsa, det enda jag vet är att jag vill utbilda mig till nåt där man inte sitter på ett kontor hela dagarna. Jag skulle aldrig palla att sitta inne hela dagarna, är ingen kontorsnisse jag eh!

Sökte i alla fall till socionom, sjukgymnast, journalist, miljö & hälsoskydd, dietist och information. Vet inte om jag är speciellt intresserad av just detta, men skit samma :p

Nu ska jag plugga svenska, har två texter som måste skrivas tills imorrn. Sen kommer Rickard så ska vi kika på jaktfilm, weeihoo va jäkla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0