dilemma

Måndag igen, trök! Har så jäkla mycket i skolan just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Får panik när jag tänker på det, men inte gör jag nåt åt det i alla fall. Skit. Måste ta mig i kragen!

Idag ringde dom från det jobbet som låg längst ner på min "vill ha" lista och sa att jag hade fått de. Vafan säger man då när man fortfarande väntar på en massa svar? Jobbet är i Härjedalens kommun, vilket inte är speciellt praktiskt eftersom jag bor i Ljusdal. Men jag kan ju bo hemma hos familjen och ha deras bil eller samåka med morsan, så de funkar ju. Men jag vill ju hellre ha nåt av jobben som jag sökt i Ljusdal eftersom jag då inte behöver ha bil och jag kan fortfarande bo kvar i lägenheten. Jag var tvungen att ringa imorrn och säga om jag vill ha det . Så imorrn måste jag kolla med alla andra jobb som jag sökt och se om jag får nåt eller inte.

Jag vill ju inte tacka nej och sen kanske bli helt utan jobb för att jag inte får nåt av de andra jobben jag sökt. Men jag vill heller inte tacka ja och sen kanske få ett samtal om att jag har fått ett av de jobben jag verkligen vill ha!

Fan, va gör man?

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Men säg Ja till det jobbet du inte vill ha och jag menar ringer dom ifrån det andra som du verkligen vill ha då ringer du och säger nej till det du minst vill ha, busenkelt!

2008-04-14 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0