Tårtkalas

Va till Elin ikväll och käkade tårta, de va gott :) Sen kollade vi på "Gangs Of New York", har sett den förr, den är helt ok! Sen satt vi bara och snackade, känns så skönt att bara prata om allt och ingenting. Sen blev Kristin trött och cyklade hem. Det va helt kolsvart ute, och självklart var klockan efter tolv (då släcks nämligen alla jävla gatlampor, iaf på alla småvägar..) Jag såg absolut ingenting, så jag drog upp mobilen för jag trodde att jag skulle kunna lysa me den, fan, va ju rädd att jag skulle cykla på nån! Det funka ju inte alls :) haha, kände mig skapligt ful när jag cyklade där i mörkret med mobilen i högsta hugg! Åh mitt upp i alltihopa började det regna. Hur som helst så trampade jag på som bara den, så jag var hemma på nolltid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0