Längesen.

Det var jävligt längesen jag skrev här sist, de va så längesen som i Frankrike till och me! :) Apropå France, saknar de stället som fan! Hade så jävla roligt där:)

Nu är de helg igen, eller helg fick jag redan igår eftersom jag inte hade nå lektioner idag:) Skönt som fan, så kunde jag åka hem till Kårböle efter skolan igår, riktigt nice :)

Idag har jag vart me mamma och tränat på att backa in på parkeringar, de gick bra! Inte långt kvar till körkort nu, fan va härligt! Usch, bara jag tänker på uppkörning blir jag nervös.. Fan va skakis jag kommer vara! Gruvar mig.. Men fan vilken känsla om man klarar det! :D


I helgen ska jag övningsköra en massa, ska till Hede me pappa imorrn. Sen har jag lite plugg också.. Stannar nog här tills på måndag! Tycker det är så jävla skönt att bara va hemma hos mamma, pappa och brorsan och bara ta de lugnt.


På måndag fyller Elin 18 :) Ska hem till henne imorrn och äta tårta! Och nästa helg ska vi parta, lätt rööj :D


Har facebook nuförtiden också, så vill ni se bilder från Frankrike och lite annat, gå in och kolla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0