Det bor en nörd i oss alla.

Ligger i  sängen med min älskling (en av två, denna gång min laptop..) Vi har det alltid mysigt tillsammans, min laptop och jag. Har blivit nästan beroende av den, speciellt när jag är hemma i Kårböle. Nu har det gått så pass långt att jag i stort sett sover me den. (i stort sett, inte helt och hållet) Det jag försöker säga är att den helt enkelt är bäst och otroligt älskad av mig :) Men det känns ändå väldigt lyxigt att kunna ligga här i mörkret i min sköna säng me två fluffiga täcken och leka me datorn ;) I'm loving it!

Min katt verkar ha bestämt sig för att sova me mig inatt, så då får han väl de då! Henke är inte här så då blir de ganska tomt i sängen, bra att ha Simba då att gosa me istället :D

Nä, nu ska jag kolla på film och sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0