Tjolahopp

Har lagt mig i sängen, läre sova för jag ska upp tidigt imorrn! Kvällen har tillbringats med Joel, vi har kikat på tv och umgåtts :) Vi var även ut och gick med paraplyn (det regnade), så gick mitt paraply av! Jävla skitgrejer! :D

Eftersom mamma och pappa jobbar och jag var hemma för en gångs skull så lagade jag mat idag, det blev crêpes, skitgott!

Imorrn åker jag och broder ner till Ljusdal med niobussen så ska vi hänga där hela dan tills vi ska dra iväg till Gävle (hockey!!). Henke kommer ner till oss vid tretiden så ska vi käka pizza :) Känns faktiskt rätt roligt att jag ska umgås me brorsan hela dan, så ska han sova hos mig imorrn också, mys :)

Nä nu läre jag krypa till kojs. Goodnight everyone! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0