Stupified

Hej jag heter Kristin och kommer från Kårböle, vilket betyder att jag dricker öl varje dag och lägger upp fetingsnusar i parti och minut. Jag är nog rätt dum också, och luktar kanske lite illa. Jag vet inte hur man för sig bland folk och kan inte prata utan min breeeda dialekt. På helgerna dricker jag ännu mer öl och kör en massa traktor när jag inte är i ladugården och leker med kossorna och mockar skit. Har jag riktig tur så kanske det finns någon annan på byn som man kan umgås med, åka ut och åka bil, kolla efter djur och sladda lite. Vi kanske ska anordna en pruttävling?  Är det vinter så kör vi bara skoter, hela dagarna och vi duschar aldrig. Vi äter bara sånt som vi har jagat själv, för vi har ingen affär och det är ju flera hundra mil till närmsta by/köping/stad. I var och varannan gård finns en hembrännare och vi betalar tjänster med sprit. 80 % av dom som kommer härifrån kommer aldrig lämna byn och definitivt aldrig skaffa sig en utbildning, nä för vi ska leva på våra kossor och vår spritbränning. Just det!



Kommentarer
Postat av: Det stämmer!

Fan vad sant skrivet Kristin. De stämmer ju till 100% :D

2007-10-30 @ 18:50:37
Postat av: Kristin

Oh yes, det är precis sådär vi har det här.

2007-10-30 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0